E-vitamin♥

God morgen :D Hvordan går det derude? Her går det stærkt, men skønt. Det har været meget sløvt herinde den sidste uge – beklager virkelig. Har haft den fedeste weekend med afviklingen af iFORM Hjerteløb – I kan regne med en opdatering på den front i løbet af ugen. 

Vil starte med et lille mandagstip i dag. Alle fortjener nemlig at kende til E-vitamin olie – et naturligt fedtopløseligt vitamin af vegetabilske oliefrø. Jeg lover jer for, at det er godt for din hud. Havde helt selv glemt, at jeg havde det – så må dele min begejstring med jer. 

Jeg har de sidste to år, i begge lange perioder, været ramt af meget uren hud i ansigtet. Har ikke helt forstået hvorfor, da jeg aldrig har haft det problem før, heller ikke i mine teenage år. Jeg kom så til hudlæge og fik af vide, at jeg har ‘sen-teenage-hud’, noget der åbenbart rammer en del kvinder i 20’erne. hmf! Siden har jeg har brugt akne creme i begge perioder, hvilket selvfølgelig har været meget effektivt. I sommer var det dog ikke effektivt nok til mig, plus jeg har fået mange små ar af det. Derfor drønede jeg, i mangel på bedre, til Matas for at købe den groveste ansigtsmaske, jeg kunne finde, men blev stoppet af den meget søde ekspedient bag disken.

Hun fik mig til at købe E-vitamin olie, som smørres på de ar-boomede områder, men også på de områder som stadig havde bumser. Hun havde haft samme problem, og det virkede for hende – nu også for mig. Vi snakker jo ikke ligefrem magi her, men man ser altså hurtigt et resultat.

Det var dagens tip – håber det kan bruges. Denne mandag morgen, glæder jeg mig aller mest til det bliver weekend igen, for så skal A og jeg på eventyr i Helsingborg. God dag♥

___________________________________________________________________________________

Hey out there, how are you? I’m good – but busy. Have really not updated you guys in here the past week. So sorry. I’ll make up for it. 

I will share a small Monday tip today. Everyone deserves namely to know about vitamin E oil – a natural fat-soluble vitamins from vegetable oilseeds. I promise you that it’s good for your skin.

The last two years I’ve, in both long periods been affected by very spotty skin on the face. Don’t quite understand it because I’ve never had that problem before, not even in my teenage years. I came to the dermatologist and was told that I have ‘late-teenage skin’. Something that apparently affects some women in their 20s. hmf! I have used acne cream in both periods, which of course has been very effective. Although this summer it wasn’t effective enough for my taste – plus, I have received many small scars from it. In the absence of better, I went to a shop where you can by both makeup and products for your skin, to buy the most serious face cream I could find, but was stopped by the very sweet assistant behind the counter.

She got me to buy vitamin E oil to be lubricated on the scar-booming areas, but also in the areas that still had breakouts. She had had the same problem and it worked for her – now also for me. You can get it many places online too.

It was the tip of the day – hope it’s useful. This Monday, all I think about is for it to be weekend again, cause then A and I am going to sweeden.. Have a good day♥

2 thoughts on “E-vitamin♥

  1. Tak for tip.
    Er selv hårdt ramt af teen-hud og en masse ar (på trods af mine 25 år). Kunne være jeg skulle stikke ned i Matas efter arbejde :)

    Like

Leave a Reply

