Friday, or not..

Picture by Mike Hayworth on PinterestWuhuuu! Det er fredag i morgen, tænkte jeg i går, liiige indtil jeg kom i tanke om, at jeg også skal på arbejde i morgen, altså lørdag, i kaffevognen. haha Glæder mig til den dag, jeg bliver stor, hvor jeg kan holde fri hele weekenden. Eller i hvert fald bare arbejde med noget, der rent faktisk giver mening for mig – ikke kaffe..

Nå, det var bare endnu et life-issue-opkast fra mig. Jeg er glad ellers. Har haft en skøn uge, hvor jeg har spist middag med maaange rare venner, nærmest alle ugens dage. 

Det går lidt op og ned med bloggeriet i de her uger – jeg arbejder på nogle ændringer, som jeg glæder mig til at dele med jer. 

Kan I nu have en dejlig weekend. Vi tales ved på den anden side♥

________________________________________________________________________________________________

Yaaay! It’s Friday tomorrow, I thought yesterday right until I realized that I also have to work tomorrow/ Saturday, at the coffee cart. Haha!! Look forward to the day I grow up, where I can keep my weekend all free of work. Or, at least, just work with something that actually makes sense to me – not coffee..

Well, it was just another life-issue-vomit from me. I am happy otherwise. Have had a wonderful week; I’ve eaten dinner with maaany nice friends almost every day.

My blogging goes a bit up and down the last few weeks – I work on some changes, which I look forward to share with you.

Please have a lovely weekend. Talk to you on the other side ♥

One thought on “Friday, or not..

  1. Jeg arbejder på en boenhed for hjerneskadede, så jeg er oftest også på aftenvagt i weekenden, og holder fri i hverdagene – og øj, når folk poster instagrambilleder af vin, snolder og videomarathn bliver jeg også halvmisundelig. Men ja, weekendtillæg er gode, når man kun er deltidsansat :D Jeg snupper en 15.21 vagt imorgen sgu.

    God weekend.

    – Anne

    Like

Leave a Reply

