In That Mood

Risengrøden er sat over, og ja, den har allerede kogt over én gang. Jeg kan meget i et køkken, hvis jeg selv skal sige det – risengrød hører bare ikke med. 

Jeg har netop fået hovedpine!! Set på den lyse side, så er det nu kun anden gang, siden jeg fik briller, at jeg har hovedpine. Er SÅ glad for at jeg fik taget mig sammen og købt et par kikkerter – også selvom det var dyrt, og jeg ikke ligefrem følte mig blind.

Hele dagen har det snurret i min krop, jeg har været tung og lidt dizzy. Føler ikke jeg er ved at blive syg – min krop er ligesom bare ikke rigtig i samme gear som min hjerne. Kender I det?

Håber det lykkes med den skide risengrød, som jeg iøvrigt ikke er tosset med at få til aftensmad alligvel. Men okay, da jeg cyklede hjem, meget langsomt, fra arbejde i dag og skulle planlægge aftensmaden, var det som om, at risengrød virkede som den eneste rigtige føde… og medicin for min nær-døde krop.

Så ja – I’m in that mood. Men hey, min weekend starter faktisk allerede i dag og varer helt til på tirsdag. Glæder mig til årets første julefrokost på lørdag og ikke mindst; mine seje, dejlige forældres sølvbryllup på mandag. 

Ha’ det bra♥

Ps. billedet er taget ved Søerne… Uskarpt, men pæne København altså. 

__________________________________________________________________________________

The rice pudding simmer in the kitchen, and yes, it has already boiled over once. I’m pretty good in a kitchen, if I may say so myself – rice pudding just don’t fit to that category.

I’ve just got a headache!! Seen on the bright side, it is now only the second time since I got glasses, I have a headache. Am SO glad that I pulled myself together and bought a pair of binoculars – even if they were expensive and I didn’t even feel blind.

All day it has been spinning in my body, I’ve been heavy and a little dizzy. Don’t feel sick – my body is just not really in the same gear as my brain. Do you know the feeling?

Hope I’ll succeed with the damn rice pudding. It seems as if it’s the only food … and medicine for my near-dead body.

So yes – I’m in that mood. But hey, my weekend actually starts today and last until Tuesday. Look forward to the first Christmas party on Saturday, and not least; my cool, lovely parents’ silver wedding anniversary on Monday.

Have a good evening♥

PS. The picture is from The Lakes in Copenhagen. Love this city. 

Leave a Reply

