We’re Moving

Hej venner. 

Som fortalt, har jeg arbejdet (eller dvs., en anden sød gut, har været så mega sød at hjælpe mig) på nogle ændringer.

Min blog er flyttet – flyttet til Ann-Sofies.dk 

Fra nu af, vil bloggen kun opdateres derovre. For jer kommer det ikke til at betyde noget som sådan. Forhåbentligt. Jeg håber, at jeg kan få wordpress og bloglovin til at overflytte, alle jer der har valgt at signe up og følge mig. Men det er ikke helt på plads endnu, så I må meget gerne holde øje med siden – jeg kæmper for, at det skal lykkes meget snart.

Og hvorfor så alt det spektakel? – Jeg har været super glad for at starte min blog hos WordPress. Det har været en kæmpe, kæmpe hjælp for mig, der er knap så skarp til hjemmeside programmering og alt det der.. Men det giver også nogle begrænsinger, og jeg kunne godt tænke mig noget mere, nyt og større for bloggen. 

Derfor blev det tid til at flytte fra reden og få hostet bloggen et nyt sted. Jeg håber, alt denne ballade vil betale sig i sidste ende. Det hele er ikke på plads endnu – mangler at få pakket et par flyttekasser ud, før det ser ordentligt ud, men indtil videre, skulle Ann-Sofies.dk gerne ligne Ann-Sofies.com rimelig meget. 

Håber I tager godt imod mit nye hjem. Jeg ser I hvert fald frem til lidt flere muligheder. 

God weekend ♥

_______________________________________________________________________________

Hi my lovely readers.

As told, I’ve been working (meaning, another cute guy has been so mega sweet to help me) on some changes.

My blog has moved – moved to Ann-Sofies.dk 

From now on, the blog will only be updated over there. For you it does not seem to matter as such. Hopefully. I hope I can get wordpress and bloglovin to migrate, all of you who have chosen to sign up and follow me. But it is not quite finished yet, so please have look in between on the new site – I struggle for it to go successful very soon.

And why all this? – I’ve been super happy to start my blog with WordPress. It has been a huge, huge help to me, whom is less sharp for website programming and all that.. But it also provides some limitations, and I would like something more, new and larger for the blog.

Therefore, it was time to move from the nest and get my blog hosted a new place. I hope all this fuss will pay off in the end. Everything is not in place yet – yet to be packed a few boxes out until it looks orderly, but so far, Ann-Sofies.dk will look like Ann-Sofies.com very reasonable.

I hope you will welcome my new home. I look forward for some more options.

Have a great weekend ♥

Leave a Reply

